wwwBILARDYinfo
PortalForumTabele ligowePomocUżytkownicyZAPISY DO LIG i WzBProfilWiadomości PWStatystykiAlbumGry online Game Desire


 Ogłoszenie 


ZAREJESTRUJ SIĘ na naszym forum, zaloguj się, KLIKNIJ
i zapisz się do LIG BILARDOWYCH serwisu wwwBILARDYinfo !!! ISTNIEJĄCYCH NIEPRZERWANIE OD 2003 r.


Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
jaki stó? kupi? do klubu ?
Autor Wiadomość
emiemi
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-10, 17:20    jaki stó? kupi? do klubu ?

Otworzy?am pub. Zastanawiam si? nad zakupem sto?u do bilarda jednak jestem laikiem w tych sprawach. Propozycji ad zakupu sk?adano mi ju? kilka jednak wol? poradzi? si? fachowców. Wiadomo chcia?a bym zaoszcz?dzi? na zakupie jednak z drugiej strony chcia?a bym równie? mie? jaki? konkretny stó? z którego klienci b?d? zadowoleni, gdy? traktuj? to równie? jako inwestycj?. Nie wiem czy nowy czy u?ywany. Prosz? o pomoc i doradztwo
 
 
CJINCLNJMO 
Administrator
Organizator


Dołączył: 27 Lip 2005
Posty: 1299
Wysłany: 2008-11-10, 17:47    

Wielko?? sto?u który zamierzasz zakupi? powinna? dostosowa? do preferencji graczy którzy w lokalu b?d? sie pojawia?.

Osobi?cie najlepiej gra mi si? na stole o d?ugo?ci 9 stóp... je?li jednak gracze pojawiaj?cy si? w pubie maj? bardzo ma?e do?wiadczenie w grze w kulki powinna? wybra? stó? o d?ugo?ci 8 stóp.

Nowy czy u?ywany?... Je?li sukno b?dzie w dobrym stanie, mo?e by? u?ywany... nie ma nic bardziej denerwuj?cego od bili która zmienia swój tor toczenia si?, przez sukno z?ej jako?ci :-)

?ycz? powodzenia w wyborze sto?u i czekamy na zaproszenie
 
 
 
grzechoo16
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-11, 11:02