wwwBILARDYinfo
PortalForumTabele ligowePomocUżytkownicyZAPISY DO LIGProfilWiadomości PWStatystykiAlbumGry online Game Desire


 Ogłoszenie 


ZAREJESTRUJ SIĘ na naszym forum, zaloguj się, KLIKNIJ
i zapisz się do LIG BILARDOWYCH serwisu wwwBILARDYinfo !!! ISTNIEJĄCYCH NIEPRZERWANIE OD 2003 r.


Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
KLUBOWA PILKA NOZNA W WYKONANIU NASZYCH POLSKICH KOPACZY ;]
Autor Wiadomość
blaireQ 
Organizator


Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 419
Wysłany: 2013-02-27, 15:43    KLUBOWA PILKA NOZNA W WYKONANIU NASZYCH POLSKICH KOPACZY ;]

Witam:)
Zapewne wiekszosc z graczy lubi pilke nozna. Nie kazdy gra i nie kazdy jest mega zwariowany na tym punkcie ale... sa wyjatki :)
Dla przykladu ja jestem kibicem LEGII WARSZAWA :) i bardzo ciezko jest cieszyc sie ze zwyciestwa lub miec zal za przegrana jezeli nie ma osoby ktora podziela moje zdanie. Moja zona nie lubi jak ogladam mecze i najchetniej obdarla by mnie ze skory :) dlatego wiec stwierdzilem ze moze tutaj znajdzie sie grono ludzi z ktorymi mozna bedzie podyskutowac na ten wlasnie temat ;]

Generalnie rzecz biorac to ja mam pojecie odnosnie wszystkich klubow w polskiej pilce poniewaz co tyydzien staram sie ogladac wiekszosc meczy :P nie dlatego ze jestem fanatykiem ale z nudow wlanczam TV i nie ma tam nic ciekawego co moglo by mnie zainteresowac. Dlatego tez odpalam canal+ i sledze mecze :)

WIec kto ma ochote prosze sie udzielac :)

A teraz podam wam link do obejrzenia i posluchania kibicow Legii ktorzy wczoraj kibicowali w meczu Pucharu Polski z Olimpia Grudziadz
http://legionisci.com/new...mpia_VIDEO.html
Zyleta ma moc :)
Czy jest gdzies w polsce lepszy doping niz na Legii?? Nie sadze :) chociaz ten filmik i ten doping nie jest najlepszy z tych ktory byl ale daje rade :P
_________________
 
 
 
Maniek_Kutno 
Organizator


Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1037
Wysłany: 2013-02-27, 20:46    

Ja jestem kibicem Widzewa je?li chodzi o polsk? pi?k?. Nie ?ledz? a? tak polskiej ligi bo w porównaniu z ligami europejskimi s? zbyt wolne. Moja ?ona zaakceptowa? moj? pasj? i nie ma nic przeciw ogl?daniu LM czy tak jak dzi? Bayern - Borussia.
Amatorsko kopi? sobie pi?k? 8-) gram w 1 lidze KAHLPN w Biuromaxie i bawi? si? w pisanie sprawozda? 8-)
Je?li chodzi o pi?k? zagraniczn? to zdecydowanie Real Madryt :-> dru?yna, której wi?kszo?? nienawidzi bo obecnie ich najwi?kszy rywal ma najwi?ksz? rzesz? kibiców...
Mam nadziej?, ?e powalcz? tak skutecznie z Man Utd tak jak ograli wczoraj Barcelon? i si?gn? po tak upragniony Puchar LM.
_________________
,,Człowiek tylko dlatego jest nieszczęśliwy gdyż nie wie, że jest szczęśliwy. I to wszystko, nic wiecej! Kto to zrozumie będzie czuł się szczęśliwym w każdej chwili" - Dostoevskij Fedor Michailovich
 
 
 
blaireQ 
Organizator


Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 419
Wysłany: 2013-02-28, 11:00    

Maniek :) mialem okazje widziec pilkarzy Widzewa jak bylem w polsce w pazdzierniku 2012. grali akurat z piastem gliwice :) a ze pochodze z gliwic i meska czesc mojej rodziny szla na mecz to i ja sie wybralem. Bardzo pozytywnie dostrzeglem doping kibicow. Jakies 15 minut przed meczem kibice piasta spiewali swoje przyspiewki a kibice widzewa na to odpowiedzieli:

"10 minut na spiewanie" x3

Po czym zebrala sie wieksza ekipa widzewiakow i jak rozpoczal sie mecz to krzykneli tak ze chyba pol gliwic to slyszalo - no i zaczal sie doping widzewa :)
Niestety kibice piasta wypadli blado no ale znam powod - wsrod piastuchow siedza dziecii lepki po 12 lat wiec kto tam ma krzyczec ? :)
Byla swietna atmosfera.
Wynik niestety gorszy bo w 90 minucie pilkarz piasta sfaulowal w polu karnym bodajze Kaczmarczyka no i niestety bylo 1-2 dla Widzewa.

Pilka zagraniczna hmmm... ostatnio ogladalem kilka meczow Borussi Dortmund w LM i wczoraj rowniez ogladalem mecz z Bayernem. Poogladac mozna zwlaszcza jak graja nasi rodacy :) ale raczej nie interesuje sie tym gdzie co kto i jak :)

Maniek co to dokladnie za liga? Jest to liga zakladowa czy jakies moze 5 na hali ? :)
Sprawozdania z meczu do jakiejs gazetki czy jak to wyglada? No ciekawie masz musze przyznac :)
_________________
 
 
 
Maniek_Kutno 
Organizator


Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1037
Wysłany: 2013-02-28, 13:11    

Jest to liga amatorska Kutnowska Amatorska Halowa Liga Pi?ki No?nej
Niektóre dru?yny tak jak Stra? Po?arna to zak?ad, inni przyjaciele, znajomi lub ex pi?karze zawodowi. W lidze nie mo?e gra? ?aden zrzeszony zawodnik. Obecnie wyst?pujemy w 1 lidze. Raczej ju? bez szans na awans do Extraklasy ale jak dla nas to za wysokie progi a i tak jeste?my zadowoleni z obecnego sezonu. To co pisz? to tylko na potrzeby strony, chyba moje teksty nie nadaj? si? do ?adnej gazety :lol:
Jest jeszcze Ekstraklasa < relacja z ostatniej kolejki.
Jest jeszcze 2 liga. jedna z dru?yn graj?cych w 2 lidze
Wi?cej informacji na temat lig i zespo?ów mo?na znale?? tutaj
Niektóre dru?yny prowadz?, podobnie jak my, swoje strony na futbolowo.pl
_________________
,,Człowiek tylko dlatego jest nieszczęśliwy gdyż nie wie, że jest szczęśliwy. I to wszystko, nic wiecej! Kto to zrozumie będzie czuł się szczęśliwym w każdej chwili" - Dostoevskij Fedor Michailovich
 
 
 
dziadek_50 
Organizator


Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 149
Wysłany: 2013-02-28, 21:40    

Dziadek wybiera sie w sobote na mecz z Be?chatowem i gdzie zasiadzie...oczywiscie na
zylecie. Moze dam rade ;-) wiecej napisze jutro dzisiej jestem troche zmordowany po robocie
_________________
Nam jedna szarża-do nieba wzwyż,i jeden order-nad grobem krzyż
 
 
 
blaireQ 
Organizator


Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 419
Wysłany: 2013-03-01, 11:13    

dziadek uwazaj na pompke (czyt. serducho) :)))) pewnie bedxie czad!! dobrze ze zyleta wrocila!!! ja jexelinwroce kieys do Pl to planuje wyorowadzke do warszawy :)
dzis ciekawy mecz lech z polonia. osobiscie mysle ze lech moze niezle pokrzyzowac plany legii i boje sie ze juz po tej kolejce wyjdzie na prowadzenie.
brakuje tu jesxcze do pogaduszek Dawida i moze zrobimy jakies stowarzyszenie kubicow legii z bilardowinfo :)))
_________________
 
 
 
dziadek_50 
Organizator


Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 149
Wysłany: 2013-03-01, 12:42    

Wychowany na starej zylecie mysle ,ze dam rade ;-) .
Liderem zostaniemy mysle ,ze juz do konca nie oddamy prowadzenia.Mamy dobry uk?ad meczy a i forma z czasem przyjdzie.Meczu z Korona obawia?em sie Legia nie potrafi z nimi grac wystarczy ,ze troche ostrzej zagraja a nasi juz panika.Dzisiej na noc do roboty nie zobacze meczu Lecha ,ale nie bedzie to spacerek dla Kolejarza i Polonia moze sprawic niespodzianke.
_________________
Nam jedna szarża-do nieba wzwyż,i jeden order-nad grobem krzyż
 
 
 
dziadek_50 
Organizator


Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 149
Wysłany: 2013-03-06, 10:32    

Kolejarz straci? pkt z Polonia ,ale to co sta?o sie w sobote zaczyna przypominac mi koncowke poprzedniego sezonu.Legia(papierowy tygrys)nie wykorzystuje potkniec przeciwnikow .Trenejro zaczyna improwizacje wstawia 4 napastnikow i wszyscy niewidoczni .Trzeba dzia?ac i to natychmiast bo juz za kilka kolejek moze byc za pozno.Mecz z Podbeskidziem nie bedzie spacerkiem gorale nie odpuszcza dla nich kazdy mecz to mecz o zycie,ale mam nadzieje na korzystny wynik .
Oj ci?zko byc kibicem ,ale jak to mowia i ?piewaja "My kibice z ?azienkowskiej nie poddamy si? bedziemy z Toba zawsze i na dobre i na z?e......
_________________
Nam jedna szarża-do nieba wzwyż,i jeden order-nad grobem krzyż
 
 
 
Maniek_Kutno 
Organizator


Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1037
Wysłany: 2013-03-06, 12:47    

My?l?, ?e tu chodzi o to, ?e ?adna z dru?yn nie chce si? o?mieszy? w eliminacjach do Ligi Mistrzów :lol:
urok polskiej pi?ki :shock:
_________________
,,Człowiek tylko dlatego jest nieszczęśliwy gdyż nie wie, że jest szczęśliwy. I to wszystko, nic wiecej! Kto to zrozumie będzie czuł się szczęśliwym w każdej chwili" - Dostoevskij Fedor Michailovich
 
 
 
DarekDarecki 
Organizator
Administrator


Dołączył: 12 Maj 2004
Posty: 2173
Wysłany: 2013-03-08, 22:48    

?adny meczyk odby? si? dzisiaj w Lubinie, Zag??bie podejmowa?o Jagielloni?. By?o sporo emocji z punktem kulminacyjnym w samej ko?cówce, kiedy to Pomara?czowi przechylili szal? zwyci?stwa na swoj? korzy??. :-D
Trenerem Jagi jak wiemy jest Tomasz Hajto. Zanim podj?? si? trenerki, to wspó?komentowa? mecze Bundesligi w Eurosporcie 2. Cz?sto ogl?da?em Dortmund i przy tej okazji samoistnie wys?uchiwa?em wywodów Hajty. W pewnym momencie nie wytrzyma?em i zacz??em spisywa? jego powiedzonka. :-D Chcia?em si? z Wami nimi podzieli?. :-D

W 2 po?owie próbuj? odgania? wynik........
Mo?na powiedzie? ?e s? 12 kibicem dru?yny........
Jest to przepora nie do przej?cia...........
Nie ma Geromela, g?ównego podpalacza Koloni...........
I bramk? strzeli? i bramk? poda?........
Nie wydaje mi si?, aby trener to by? ten pi?karz.....
Brema nie zd??y?a si? jeszcze przemieni? na gr? w defensywie.........
Musi mu pomó?......
B??d, b??d, b??d Wolfa, nie mo?na takich b??dów pope?nia?.........
Wszystkie zmiany wykorzystane, wszystkie kartki mo?na powiedzie? te?.......
Musi si? zadowoli? rol? rezerwowego, wr?cz kontuzjowanego.............
Czy powinno si? wraca? do sukcesów do tej samej wody.........
Tam jeszcze jeden pi?karz sta?, który uciekn??..............
Klop musi szacowa? t? pierwsz? jedenastk?............... (zamiast szafowa? sk?adem)
I Gotze i Schmelzer i Piszczek i Grosskreuz i Bender, wszyscy s? po debiucie w reprezentacji Niemiec tak ?
Niech zbiera t? swoj? dobr? dyspozycj?............................
Nie mo?na m?odej dru?yny budowa? tylko z m?odych zawodników.............
A to naprawd? nie jest prawd?................
Co tu du?o mówi?, nie powinno si? tak mówi?...................


Mam nadziej?, ?e jeszcze kiedy? wróci do tej roli. :-D
_________________
ZAPISY DO LIG

TABELE LIGOWE
REGULAMIN
 
 
 
Maniek_Kutno 
Organizator


Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1037
Wysłany: 2013-03-08, 22:53    

Jego s?owa mo?na podsumowa? :
DerekDarecki napisał/a:
Co tu du?o mówi?, nie powinno si? tak mówi?...................

Legii nie ogl?da?em ale chyba wym?czy?a te punkty... liczy?em na to, ?e Podbeskidzie sprawi niespodziank?.. :roll:
_________________
,,Człowiek tylko dlatego jest nieszczęśliwy gdyż nie wie, że jest szczęśliwy. I to wszystko, nic wiecej! Kto to zrozumie będzie czuł się szczęśliwym w każdej chwili" - Dostoevskij Fedor Michailovich
Ostatnio zmieniony przez Maniek_Kutno 2013-03-08, 22:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
blaireQ 
Organizator


Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 419
Wysłany: 2013-03-10, 11:50    

faktycznie Darku masz racje. mecz zaglebia z jaga byl swietny. wiele akcji i emocji. naoewno mecz zaglebia byl wiele lepszy niz chwile pozniej legii z podbeskidziem. a co do Hajty to,., w sumie lubialem go jako pilkarza. mial swoj styl gry. ale w roli komentatora jakni teraz trenera nie radxi sobie zbyt dobrze, :) moze z biegiem lat jak nabierze doswiadczenia bedzie leoiej, na ta chwile marnie mu idzie.

legia wymeczyla wynik... jak Ljuboja siadzie na lawce to gra bedzie lepiej wygladala :)
_________________
 
 
 
dziadek_50 
Organizator


Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 149
Wysłany: 2013-03-16, 10:25    

Moze na temat Ljubo troche ,to jest zawodnik ktory jednym zagraniem ,strzałem potrafi ustawic mecz.Zgadza sie za bardzo przetrzymuje piłke wstrzymuje akcje ,ale jest nieobliczalny potrafi zaskoczyc.Wczoraj Legia pozbyla sie kolejnego konkurenta do tytulu
,a bramka Ljuboji majstersztyk.
_________________
Nam jedna szarża-do nieba wzwyż,i jeden order-nad grobem krzyż
 
 
 
blaireQ 
Organizator


Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 419
Wysłany: 2013-04-09, 11:31    

Legia legia legia GOOOL legia goool legia gooooool :) 3:25min

http://www.youtube.com/wa...d&v=YTMh0qDrgz8

doping w pilce noznej MIAZGA :) zwlaszcza w warszawie ! :)
_________________
 
 
 
CJINCLNJMO 
Administrator
Organizator


Dołączył: 27 Lip 2005
Posty: 1299
Wysłany: 2013-04-09, 14:57    

No nieźle nieźle... :-P

A ja chciałem przypomnieć kto jest najlepszy na Pomorzu :mrgreen:
Troszkę historii w tym klipie ;-)

http://www.youtube.com/wa...d&v=n5eD61gozGs
 
 
 
Maniek_Kutno 
Organizator


Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 1037
Wysłany: 2013-04-09, 16:04    

Doping na Legii robi wrażenie, stadion ładny i drużyna gra nieźle.
Ja jako kibic Widzewa mogę się cieszyć, że doping wrócił na trubuny: http://www.youtube.com/watch?v=YUwL6SffIrE
Jedna z najfajnieszych przyśpiewek, świeższej nie mogłem znaleźć :-P http://www.youtube.com/watch?v=j7HouZpulWk
_________________
,,Człowiek tylko dlatego jest nieszczęśliwy gdyż nie wie, że jest szczęśliwy. I to wszystko, nic wiecej! Kto to zrozumie będzie czuł się szczęśliwym w każdej chwili" - Dostoevskij Fedor Michailovich
 
 
 
blaireQ 
Organizator


Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 419
Wysłany: 2013-04-14, 11:33    

Maniek mialem okazje slyszec te przyspiewki na zywo w 1 meczu z piastem, :) o tym juz pisalem :D

Zobaczcie to - 3 stronna kartoniada w meczu Legionistow z Wislakami
http://www.youtube.com/wa...player_embedded

Trzeba miec lep na karku i wyobraznie zeby takie cos zmontowac.

I jeszcze do tego kilka popisow pirotechnicznych warszawskich kibicow :)
http://legionisci.com/new...w_Krakowie.html
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group